Međunarodni sajam turizma u Beogradu posetilo 32.115 ljudi

BEOGRAD – Međunarodni sajam turizma u Beogradu, koji je posetilo 32.115 ljudi, obeležila je promocija budućnosti turističke industrije Srbije u znaku koncepta Srbija stvara, nacionalne platforme koja afirmiše vrednosti savremene i kreativne Srbije, saopštilo je danas Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija.

Samo prvog dana četvorodnevnog sajma, koji je završen u nedelju, informacije o aktuelnostima i uslovima za putovanja tražilo je 7.833 posetilaca.

Tokom prva dva dana manifestacije čiji je program rezervisan za privredu, poslovne kontakte i medije, sajam su posetili i mnogobrojni gosti iz inostranstva, a veliko interesovanje vladalo je za ponude u vezi sa domaćim turizmom.

Na sajmu je bilo oko 400 učesnika iz više od 25 zemalja širom sveta kao što su Grčka, Turska, Crna Gora, Tunis, Egipat, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Severna Makedonija, Rumunija, Mađarska, Slovačka, Maldivi, dok su pojedinačno nastupili izlagači iz Albanije, Hrvatske i Slovenije.

Posetioci su prvi put imali priliku da vide ponudu tri nove atraktivne destinacije, egzotičnu Maleziju i Demokratsku Republiku Sao Tome i Prinsipe, kao i Angolu, navode iz Ministarstva.

Dodaju da je Turistička organizacija Srbije (TOS) predstavila novi brend „Srbija. Doživi!”, uz ideju da se turisti osvrnu na Srbiju kao turističku destinaciju kojoj je potrebno posvetiti više pažnje.

Na sajmu je učestvovalo i više od 40 domaćih i stranih tur-operatora, zatim Turistička organizacija Beograda i više od 100 turističkih organizacija gradova i opština sa ponudom banja, planina i destinacija u Srbiji.

TOS je organizovao Okrugli sto sa predstavnicima lokalnih turističkih organizacija, kako bi se razmenila mišljenja i oblikovali planovi za budući period.

Sekretarijat za privredu i turizam Vojvodine je organizovao celodnevne prezentacije vojvođanskih znamenitosti, uz najavu prve međunarodne hibridne manifestacije rekreativnog e-biciklizma u Srbiji, Tur de Fruška.

Beogradski sajam je i ove godine u okviru Međunarodnog sajma turizma a u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, realizovao B2B poslovni program na čijoj je platformi evidentirano 4.500 pregleda i zakazano više od 370 poslovnih sastanaka.

Osim Sajma turizma, tradicionalno je održan i Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-oprema koji je predstavio nove trendove u hotelskoj industriji i ugostiteljstvu, kao i Međunarodni sajam vina Beovajn, posvećen prezentovanju domaćih i inostranih proizvođača, ljubiteljima i uvoznicima vina.

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.