BEOGRAD – Ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić ocenila je da je prvi Međunarodni sajam vina koji će biti održan na Beogradskom sajmu početkom septembra kao jedinstvenu manifestaciju ne samo zbog predstavljanja vinskog gastronomskog turizma, već i zbog promocije turističkih destinacija zemalja „Otvorenog Balkana“.
„Vinska vizija Otvoreni Balkan jedan je od prvih zajedničkih koraka u konkretizaciji ideja i strategije „Otvorenog Balkana“. Ova manifestacija je plod zajedničkog rada tri države i idealna prilika ne samo da se vinski putevi Balkana pozicioniraju na svetskoj mapi vinskih tura, već i da se naše zemlje bolje i lakše utvrde na svetskoj mapi atraktivnih turističkih destinacija“, poručila je Matić, saopštilo je resorno ministarstvo.
Ona je dodala da očekuje da će „Vinska vizija Otvoreni Balkan“, koja ove, prve godine održavanja okuplja izlagače iz regiona ali i iz celog sveta, postati tradicionalna manifestacija i jedan od neizbežnih evropskih festivala gastronomije i turizma.
Cilj sajma je da proslavi vrhunsko umeće majstora u proizvodnji najboljih vina i promoviše jedinstveni spoj ukusa i mirisa koji predstavljaju duh Balkana, njegovu geografiju i bogatstvo sorti.
Prvi međunarodni sajam vina omogućiće vinogradarima, proizvođačima vina, predstavnicima vinarija, enolozima, somelijerima, kao i distributerima i trgovcima vinom iz regiona i šire, da se okupe, umreže, podele iskustva, predstave se široj javnosti i prošire svoje poslovanje.
Sajam „Vinska vizija Otvoreni Balkan” biće održan na Beogradskom sajmu prva četiri dana septembra, pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije, u okviru inicijative „Otvoreni Balkan”.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.