LAPOVO – Ministarka trgovine, turizma i telekomunacija Tatjana Matić rekla je na otvaranju novog Logističkog centra Lidla u Lapovu da je novom investicijom, angažovanjem domaćih firmi prilikom izgradnje centra i zapošljavanjem 250 ljudi, kompanija Lidl potvrdila značaj srpskog tržišta i neophodnost razvoja u obostranom interesu.
„Lidl danas zapošljava više od 3 000 ljudi u 35 gradova u Srbiji, efikasno posluje i pruža značajnu podršku domaćoj ekonomiji”, navela je Matić.
Ona je istakla da se sa tržišnim udelom od oko devet posto kompanija Lidl u relativno kratkom roku uvrstila u prve tri maloprodaje u Srbiji i doprinela podizanju konkurentnosti na srpskom tržištu.
“Zajedno sa ostalim učesnicima na tržištu, Lidl je u prethodnom turbulentnom periodu pomogao sektoru trgovine u Srbiji da održi uredno snabdevanje stanovništva što je bio jedan od većih ciljeva svih nas”, rekla je Matić.
Ona je dodala da je u asortimanu Lidla svoj prostor pronašlo i oko 700 domačih proizvoda i oko 150 proizvođača.
“Naša težnja je da što više srpskih proizvođača nađe mesto na policama ovog trgovinskog lanca, a raduje nas i činjenica da je sve veći broj naših proizvoda i u Evropskoj uniji“, istakla je Matić i dodala da očekuje da Lidl u budućnosti našim proizvođačima ponudi nove oblike saradnje uz dobre i konkurentne uslove.
Takođe, kako je rekla, za dobru trgovinu bitna je i infrastruktura, a izgradnjom novog Logističkog centra Lidla u Lapovu urađeno je dva kilometra novih modernih pristupnih saobraćajnica, kao i nova crpna pumpa.
„Resorno ministarstvo za trgovinu, turizam i telekomunikacije redovno komunicira sa svim trgovinskim lancima koji posluju u Srbiji kako bi se njihovo poslovanje odvijalo regularno i kako bi potrošači imali zadovoljavajuću ponudu”, rekla je Matić i dodala da je to posedno značajno u vreme rastuće inflacije sa kojom se suočava čitav svet a posebno Evropa.
Ona kaže i da su neizvesne prognoze do kada će trajati cenovni pritisci.
“Zato zajedno sa Vladom Srbije pažljivo pratimo situaciju i preuzimamo sve mere da zaštitimo životni standard građana i očuvamo snabdevenost tržišta.
U tom pogledu očekujemo od kompanije Lidl da u skladu sa svojom poslovnom politikom nastavi da pruža dovoljnu snabdevenost tržišta po pristupačnim cenama uz uključivanje domaćih proizvođača“, rekla je Matić.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.