Odluka da se ograniče ekstenzije za blokiranje reklama je u najmanju ruku kontroverzna, iako iz kompanije obećavaju veću sigurnost.
Google već četiri godine sprema Manifest V3, a u pitanju je novi API za ekstenzije koji će ograničiti rad mnogih, ako ne i svih, ekstenzija za blokiranje reklama.
Odluka da se ograniče ekstenzije za blokiranje reklama je u najmanju ruku kontroverzna, iako iz kompanije obećavaju veću sigurnost. Eksperti kažu da je do bezbednijeg okruženja moglo da se stigle i drugačije, na primer povećanom kontrolom u okviru prodavnice ekstenzija.
Neki developeri već rade na rešenjima, a još uvek se ne zna o čemu se tačno radi. Stručnjaci kažu da je ovaj potez kompanije Google veliko iznenađenje, jer odluka koja ugrožava korisnike može ozbiljno da ugrozi udeo koji Chrome pregledač ima na tržištu.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.