Navala onlajn kupaca je prouzrokovala pad veb sajta ovog proizvođača automobila u roku od 55 sekundi, što je navodno izbacilo iz stroja veći broj potencijalnih kupaca koji su želeli da rezervišu svoj primerak iz promotivne serije
Sportsko terensko vozilo (SUV) Skorpio-N kompanije Mahindra & Mahindra, jednog od najvećih indijskih auto proizvođača, postiglo je neverovatan uspeh na domaćem tržištu sa 25.000 prodatih jedinica za manje od jednog minuta nakon pokretanja prodaje.
Navala onlajn kupaca je prouzrokovala pad veb sajta ovog proizvođača automobila u roku od 55 sekundi, što je navodno izbacilo iz stroja veći broj potencijalnih kupaca koji su želeli da rezervišu svoj primerak iz promotivne serije.
Mahindra je ukupno obezbedila preko 100.000 porudžbina u prvih 30 minuta od otvaranja prodaje. Budući da je svaka rezervacija kupovine uključivala obavezni depozit od 18.000 rupija (227 dolara), kompanija je za pola sata generisala ukupno 22,7 miliona dolara, prenosi Raša tudej.
Model Skorpio-N, koji kompanija naziva “velikim tatom terenaca”, najnovija je Mahindrina verzija njenog SUV-a Skorpio modernog dizajna i s vrhunskom tehnologijom
Model je najavljen prošlog maja, zvanični debi je imao u junu 2022, a prodaja je pokrenuta tek u avgustu.
Jagma među potencijalnim kupcima možda je rezultat relativno niske cene koju je Mahindra utvrdila za promotivnu seriju novog SUV-a u rasponu od 15.178 do 24.673 dolara, u zavisnosti od paketa tehnoloških komponenti. Kompanija je najavila da će cene sledeće serije biti veće
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.