BEOGRAD, 27. jun – Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić izjavio je da su medijski partneri kao što su Euronews i Newsmax izuzetno zadovoljni saradnjom sa ovom kompanijom, uprkos neosnovanim kritikama koje, kako je ocenio, dolaze iz pojedinih političkih i medijskih krugova bliskih United Grupi.
Gostujući na TV Prva, Lučić je podsetio da je Euronews Srbija bio prvi licencni kanal tog evropskog brenda, koji je prošao više internih provera centrale u Briselu.
– Kao i u slučaju Newsmax-a, partneri su veoma zadovoljni našom saradnjom. Dobili smo odobrenje da otvorimo Euronews i u Sarajevu i Crnoj Gori, što jasno pokazuje visoko poverenje u nas, posebno u politički osetljivim sredinama kao što je BiH – rekao je Lučić.
Prema njegovim rečima, Telekom Srbija trenutno pregovara sa centralom Euronews-a o širenju na druga tržišta, dok se sama kompanija nalazi u procesu digitalne transformacije kroz strategiju „Digital First“.
– Zahvaljujući Telekomu Srbija, danas imamo veliki broj informativnih kanala. Naša misija je da svaki novinar i gledalac pronađe prostor u mediju koji odgovara njegovim vrednostima – dodao je on, istakavši značaj promocije Srbije, posebno kroz projekte poput EXPO 2027.
Posebno je pohvalio glavnu urednicu Euronews Srbija, novinarku Minju Miletić, opisujući je kao „jednu od najboljih u zemlji“, što prema njegovim rečima dodatno potvrđuje ozbiljan pristup u radu ovog kanala.
Na pitanje o kritikama usmerenim ka Euronews Srbija, Lučić je istakao da su ti napadi deo šire kampanje protiv Telekoma, koju predvode mediji i političke strukture povezane sa United Grupom.
– Kampanja protiv Telekoma traje već sedam godina. Kritikuju nas zbog racionalizacije u Euronews-u, iako iste stvari predstavljaju kao uspešne kada ih oni primenjuju. Slično je bilo i sa prodajom antenskih stubova – kada su oni to radili, to je bio evropski standard, a kada smo mi, krenula je salva napada – zaključio je Lučić.