Ljudi se kunu da im ovo voće pomaže da brže zaspu: Evo šta kažu naučnici, da li zaista deluje

Osobe koji imaju problema sa spavanjem verovatno su isprobale brojne trikove, ali ne i grickanje ananasa. Naime, korisnici društvenih mreža se kunu da im baš to voće pomaže da lakše utonu u san, a naučnici poručuju da ima smisla. Evo čemu je zapravo reč.

Naime, ananas spada među namirnice koje prirodno mogu da povećaju nivo melatonina, hormona čiji nivo noću raste kako bismo lakše zaspali.

– Dokazano je da jedenje ananasa ili pijenje svežeg soka od ananasa pre spavanja podiže markere melatonina do 266 posto. Ananas sadrži malu količinu aminokiseline koja se zove triptofan, koji ima umirujući učinak, rekao je stručnjak za spavanje Maks Kirsten

Ovaj stručnjak svoje izjave temelji na studiji iz 2013. godine, koja je utvrdila da su za one koji se muče sa spavanjem korisne i banane koje povećavaju nivo melatonina za 180 posto.

A prema WebMD-u, dobrom snu pridonose i trešnje, godži bobice, jaja, masna riba, pistaći i bademi.

 

 

 

 

 

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Search
Close this search box.