NOVI SAD – Drugom polovinom prošlog veka automobili su zagospodarili svetskim putevima. Svako je, u jednom momentu, imao svog favorita, a za mnoge su, sada već zastareli modeli i mašine, ostali „nedosanjani snovi“.
Većina domaćeg stanovništva sa zadovoljstvom je za svoj porodični auto birala Jugo 45 ili Zastavu 100, i to sa velikim ponosom. Vozio se Fića, a ko je „imao“, sebi je obezbedio i poneki Mercedes, Audi, Fiat, Reno ili možda popularnu „Ajkulu“ iz Francuske.
Danas, modela iz tih godina je na putevima ostalo malo, ali srećom, na oglasima u Novom Sadu se još uvek mogu naći neki legendarni primerci koji se dobro pamte.
Volkswagen Golf 2 GTD – 1991. godište
Svaka priča o automobilima u domaćem regionu počinje sa Golf „dvojkom“, pa tako i ova. Ovaj kolekcionarski primerak prodaje se za 7.500 evra, a ispod haube „krije“ dizel motor od 1.588 kubika i 69 konjskih snaga. Svakako, nije u pitanju redak model, ali je u stanju u kom se prodaje definitivno kandidat za jednog od najočuvanijih Golfova u regionu.
Mercedes Benz E 260 2.6i – 1986. godište
Jedan od neprevaziđenih automobila iz Štutgarta definitivno je ovaj model E klase, kod nas obično poznat po tome što prelazi milion kilometara bez muke. Konkretan model iz oglasa nosi i benzinski motor od 2.600 kubika, koji raspolaže sa 166 konjskih snaga. Prodaje se za čak 9.500 evra, što ne čudi, jer ovaj automobil star 37 godina deluje zaista „sveže“.
U istoj klasi kao i prethodni Mercedes, ova „Petica“ nudi nešto drugačiji ugođaj u vožnji. Trenutni vlasnik ne krije da je auto restauriran i ponovo farban, a sledeći vlasnik moraće za njega da izdvoji 9.999 evra. Dvolitarski benzinski motor ovom BMW-u daje 124 konjske snage.
Nemački kvartet kompletiramo Audijem, dobro poznatim naslednikom modela 80. Ova „stotka“ nije na ceni kao prethodni modeli, pa njen vlasnik možete postati za „samo“ 5.000 evra. Motor od 2.300 kubika jedan je od legendarnih Audijevih „petaka“, a tih pet cilindara ovom modelu daju 131 konjsku snagu.
Citroen DS (Ajkula) – 1974. godište
Linija, hidraulika, prekriveni zadnji točkovi i hromirani detalji ove francuske „lađe“ urezani su u sećanja mnogih. Danas, jako je teško naći jednu očuvanu „Ajkulu“, ali jedna takva nalazi se u ulici Stevana Neštickog. Srce ovog Citroena je dvolitarski benzinac koji proizvodi skoro 100 konjskih snaga, a ovaj epohalni model ima i takvu cenu – 41.000 evra.
Zastava 750 (Fića) – 1979. godište
Legendarni „Fića“ živi kroz „Nacionalnu klasu“, „fićijade“ i mnoge ljubitelje koji ga se ne odriču ni po koju cenu. Ipak, kada se za to odluče, cena dokazuje da je u pitanju teška odluka. Konkretno ovaj prodaje se za 9.200 evra, a uz automobil i svu prateću dokumentaciju novi vlasnik dobiće i račun izdat prilikom kupovine ovog auta pre 44 godine. Iz toga možete i sami zaključiti – ovog plavog „Fiću“ prodaje njegov prvi i jedini vlasnik.
Zastava 1300 Miletrecento (Tristać) – 1967. godište
Odmila prozvan „Tristać“, ovaj Zastavin model ujedno je i najstariji primerak na ovoj listi. Kao automobil star 56 godina pripada oldtajmerima grupe „A“, a i ovaj primerak poseduje originalnu fakturu iz Zastave. Kako i ime govori, motor ima 1.300 kubika, a proizvodi 65 konjskih snaga. Ovaj restaurirani primerak vaš može biti za 10.000 evra.
Svaki od oglasa dostupan je klikom na ime modela.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.