Veštačka inteligencija ima potencijal da se koristi u nekoliko faza marketinškog procesa, što je čini neprocenjivom imovinom za trgovce na mnogo načina.
Integrisanje podataka o kupcima. Većina brendova komunicira sa svojim klijentima i digitalno i fizički. AI može premostiti jaz između ova dva načina interakcije i pomoći vam da dobijete pogled iz ptičje perspektive na sve želje kupaca.
Možete da koristite kampanje za negovanje koje pokreće veštačka inteligencija da biste poslali personalizovane e-poruke pojedincima koji su možda posetili web lokaciju kompanije. AI se takođe može koristiti za praćenje podataka o namerama, što omogućava trgovcima da razumeju radnje kupaca. Ovo je poželjnije u odnosu na statistiku klikova i preuzimanja jer vam daje bolju predstavu o tome da li je klijent voljan da kupi.
Efikasnije programsko oglašavanje. AI takođe može pomoći B2B marketingu u segmentiranju kanala kako bi identifikovali najefikasniji način za interakciju sa potencijalnim kupcima. Veštačka inteligencija kroz ovaj proces u potpunosti obnavlja kupovinu medija i programsko oglašavanje. Ovo je neophodno za personalizaciju vaših reklama.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.