Niko nije imun na lošu atmosferu na poslu – razlike postoje samo u načinu izražavanja emocija. Utisak je da se žene više šale da nepravedne šefove, kolege spletkaroše, ali i muškarce muče ogovaranja u kancelariji, zabadanje noža u leđa, a posebno teško prihvataju situaciju u kojoj je unapređen neko za koga misle da to ne zaslužuje, pokazuju istraživanja.
Dok žene razgovaraju o problemima sa prijateljicama i partnerom i na taj način lakše prihvataju realnost, muškarci radije ćute. Kad situacija postane nepodnošljiva, prva reakcija je da daju otkaz i tako pobegnu od loše atmosfere.Psiholozi ipak kažu da ćutanje nije rešenje jer ne samo da se ništa neće promeniti, već i dugotrajni stres negativno utiče na zdravlje, pogotovo ako se sve drži u sebi.
Ako razgovor sa kolegama ili šefom ne urodi plodom, psiholozi savetuju da se, dok tražite drugi posao, požalite prijateljima, porodici ili partneru. Takođe, pronađite nešto u čemu ćete uživati svakog dana. Važno je i da ostanete pozitivni, jer jedna negativna misao rađa drugu, pa ćete tako ući u začarani krug iz kog nema izlaza.
I, uprkos problemima, ne otaljavajte posao. Nekoliko studija potvrdilo je da su zaposleni manje koncentrisani kada nisu zadovoljni poslom, pa svakog dana napravite listu radnih obaveza da biste izbegli greške. Bez obzira na lošu atmosferu, sigurno ne želite reputaciju nepouzdanog radnika.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.