Pun rezervoar benzina i pun rezervoar plina za ovaj gradski automobil znače zaista retke posete benzinskim pumpama.
Fiat Panda sa fabrički ugrađenom gasnom instalacijom vratila se u život na velika vrata. Panda je do sada bila u ponudi u 1.0 Hybrid verziji (“laki” hibrid), a novi model pokreće 1.2-litarski 4-cilindarski benzinski motor koji razvija 69 konjskih snaga.
Pun rezervoar za benzin (37 litara) i pun rezervoar za gas (38 litara), za ovaj gradski automobil znače ukupan domet od skoro 1000 km, piše Večernji.
Podsećanja radi, Panda je jedan od najuspešnijih Fiatovih modela u istoriji. Počeo je da se proizvodi 1980. godine, a Panda koja je danas u ponudi predstavljena je 2011.
Očekivalo bi se da se tržište tih godina zasitilo malih gradskih automobila, ali Panda je u vrhu prodaje u svom segmentu u EU. Realno, ovaj auto ipak ima adut.
Malih je dimenzija, idealan za grad, praktičan, sa niskim troškovima održavanja. Samo 167,2 cm širok i 368,6 cm dugačak, Pandin kutijasti oblik obezbeđuje maksimalno iskorišćenje prostora u okviru navedenih dimenzija, čemu doprinose i pametno raspoređeni pretinci po celoj kabini.
Robusni materijali znače da će Panda trajati, uz pravilno održavanje. Zvučna izolacija bi mogla da bude malo bolja, kao i glatkoća 5-brzinskog ručnog menjača. Ali ako odmerimo domet, praktičnost i večno šarmantan dizajn sa jedne strane i ove zamerke sa druge strane, realno možemo reći da je Panda u plusu.
Jer autonomija u vožnji je odlična, a tu su i niski troškovi goriva zahvaljujući plinskoj instalaciji. Tim pre što su modeli sa fabrički ugrađenim gasom danas prava retkost na tržištu.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.