Koliko kupci u proseku izdvajaju za novi Rolls-Royce

Sa ukupno 6.021 prodatim automobilom 2022. u 50 zemalja širom sveta, Rolls-Royce je imao još jednu rekordnu godinu.

Globalno automobilsko tržište se ovih dana suočava sa mnogim problemima, ali postoje proizvođači koji i dalje uspevaju da poboljšaju svoje prodajne rezultate.

Rolls-Royce je bio jedan od dobitnika prošle godine, zabeleživši rekordno visoku prodaju širom sveta. U stvari, 2022. je bila prva godina u čitavoj 118-godišnjoj istoriji proizvođača u kojoj je isporučio više od 6.000 vozila u periodu od 12 meseci.

Sa ukupno 6.021 prodatim automobilom u 50 zemalja širom sveta u 2022, Rolls-Royce je imao još jednu rekordnu godinu.

Bliski istok, Azija-Pacifik i Evropa, kao i Sjedinjene Države, zabeležili su najveći rast prodaje u odnosu na prethodnu godinu.

Amerika je ostala najveći pojedinačni region za luksuzni britanski brend, dok je značaj Kine rastao jer je ta zemlja sada drugo najveće tržište Rolls-Royce automobila.

Kompanija sa sedištem u Gudvudu takođe je zabeležila rekordnu prodaju u Ujedinjenom Kraljevstvu i Nemačkoj.

Što je još važnije, Rolls-Royce je dobro prošao i kada je reč o malim serijama specijalnih verzija određenih modela, što je dovelo do toga da kupci plaćaju u proseku više od 500.000 dolara za svoj automobil.

Bliski istok je bio vodeći region brenda za ovu vrstu proizvoda.

Ako se govori o portfoliju brenda, SUV Cullinan je očekivano zadržao svoju poziciju najprodavanijeg modela brenda, a sledi Ghost, koji je bio najprodavaniji Rolls-Royce u azijsko-pacifičkom regionu.

U britanskom proizvođaču automobila takođe sa ponosom ističu da potražnja za modelom Spectre, njegovim prvim potpuno električnim vozilom, trenutno prevazilazi njihova očekivanja, ali nema detaljnih informacija o broju do sada primljenih rezervacija.

Prve isporuke ultraluksuznog EV kupcima zakazane su za četvrti kvartal ove godine.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.