Automobili koji ne donose visoku isplativost ne mogu se zadržati u proizvodnji, a dolazi i veliki pomak u tehnologiji.
Proizvođači automobila su u stalnoj trci za profitom. Na kraju krajeva, nije reč o humanitarnim udruženjima, već o kompanijama koje imaju jasnu akcionarsku strukturu.
U suštini, modeli koji ne donose veliki profit ne mogu se zadržati u asortimanu, a pred nama je i veliki tehnološki pomak, sa električnim automobilima koji polako zamenjuju modele sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
Motor1.com je objavio listu modela koji izlaze iz proizvodnje sledeće godine.
Među njima su evropski, ali i američki modeli, a tu su i neke legende iz istorije auto-industrije.
Tokom naredne godine prestaje proizvodnja Audija R8 i Audija TT (koji je u prodaji bio 25 godina), Chevroleta Bolt EV, Chrysler 300 (gotovo nepromenjen na tržištu 18 godina), zatim modela Dodge Challenger, Charger i Hellcat (dolaze električni naslednici ), Ferrarija Portofino M, kao i Fordovih modela Edge i Fiesta (jednog od najuspešnijih malih automobila ikada).
U “penziju” odlaze i Kia Stinger, McLaren 720S, Mercedes C klase Cabrio i Coupe, Mercedes CLS, Mercedes E klase Cabrio i Coupe, kao i limuzina Nissan Maxima.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.