Koje je sve boje bila slavna jabuka?

Kompanija “Apple” (Epl) danas predstavlja jednu od najuspešnijih kompanija na planeti, koja se ističe po kvalitetu i inovacijama, ali i po velikoj lojalnosti korisnika.

Međutim, nije uvek bilo tako. Ukoliko želite da saznate kako i kada je ova kompanija doživela svoj procvat, kliknite ovde.

Činjenica je da veliki deo uspeha ove kompanije leži u njihovom neverovatnom brendiranju – počevši od njihovog prepoznatiljivog logotipa.

Kako je on nastao?

Davne 1976. godine, na Eplovom logou nalazio se Isak Njutn koji sedi ispod jabuke na drvetu, sa plodom koji je delimično prepolovljen. Sama kompanija je već tada uvidela da logo nije najkreativniji, te je naredne godine odlučila da ga pojednostavi.

Počevši od 1977. pa sve do 1998. godine, kako bi se logo slagao sa prvim kompjuterom u boji, Eplova jabuka bila je obojena duginim bojama.

Džobs je tada angažovao Roba Janoff-a, grafičkog dizajnera koji je imao zadatak da kreira logotip koji bi spojio ime “Apple” sa dizajnom modernog izgleda. Njegov dizajn bio je prilično jednostavan, 2D zagrižena jabuka sa duginim spektrom.

Zašto baš zagrižena jabuka?

Jedna od teorija, s obzirom na tadašnju tehnologiju, celu jabuku zamenila je zagrižena, kako ljudi ne bi pomislili da je jabuka zapravo trešnja. Druga teorija se odnosi na igru reči, “byte” (jedinica mere podataka u računarstvu) i “bite” (ugriz).

Vremenom, kako je kompanija napredovala, logotipi su se menjali.

Foto: PrtSc/applesrbija.wordpress.com

U fotograiji iznad, jasno se vidi da je Eplova jabuka 1998. godine bila u potpunosti crne boje, dok 2001. godine, počinje da liči na dizajn kakav danas poznajemo. Čuvena jabuka je svoj konačan izgled dobila 2017. godine, a da li će se u budućnosti još menjati, ostaje nam da vidimo.

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.