Kineski giganti zaradili rekordno za Dan samaca: Alibaba na tronu

Ovaj “praznik”, koji je tradicionalno bio 24-časovni događaj, prošle godine je pretvoren u višednevnu manifestaciju

Vodeće kineske kompanije u domenu e-trgovine, Alibaba i JD.comzabeležile su ukupnu prodaju u iznosu većem od 139 milijardi dolara tokom 11-dnevne godišnje šoping manifestacije Dan samaca, što je novi rekordan rezultat.

Prema saopštenju Alibabe, bruto vrednost prodate robe (GMV) preko njene platforme iznosila je ukupno 540,3 milijarde juana (84,54 milijarde dolara), što je porast od 8,5 procenata u odnosu na prošlu godinu, prenosi CNBC.

Prema podacima JD.com-a, obim transakcija na njegovoj platformi iznosio je 349,1 milijardu juana (54,6 milijardi dolara), i veći je za 28 posto nego godinu dana ranije.

Rojters takođe izveštava o rezultatima prodaje Alibabe, napominjući da je ovogodišnji rast prometa kompanije tokom kineskog praznika kupovina najsporiji ikada, usled pooštrene regulative i poremećaja u lancima snabdevanja.

Alibabina prodaja je rasla po dvocifrenoj stopi svake godine, lani čak za 26 odsto, otkako je ovaj onlajn trgovac 2009. godine pokrenuo na internetu šoping festival Dan samaca i pretvorio ga u najveću svetsku feštu onlajn prodaje, koja je bacila u drugi plan slične događaje u SAD, kao što su Crni petak i Sajber ponedeljak.

Dan samaca, koji je tradicionalno bio 24-časovni događaj, prošle godine je pretvoren u višednevnu manifestaciju tokom koje trgovci nude proizvode po znatno nižim cenama kako bi privukli kupce.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.