Kako je japanska neverovatna „ogledalo plaža“ postala Instagram senzacija?

Plaža Ćićibugahama u Japanu je označena preko 175.000 puta na ovoj društvenoj mreži i ima svoj profil.

Nekada nepoznata destinacija na moru u japanskoj prefekturi Kagava, praktično se preko noći pretvorila u magnet za influensere.

Sve je počelo 2016. godine, kada su vlasti u gradu Mitojo organizovale foto-konkurs za podsticanje lokalnog turizma. Jedan od najupečatljivijih radova predstavljao je dvoje dece koja se ogledaju u plitkim vodama Ćićibugahame, a vizuelni efekat je bio toliko zapanjujući da se ideja o korišćenju ovog efekta ogledala pretvorila u marketinšku priču o uspehu.

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели 父母ヶ浜ぐらむ (@chichibugahama_gram)

Mesto za koje lokalni stanovništvo jedva da je znalo privuklo je na desetine hiljada turista iz celog Japana za samo nekoliko meseci, a sve zbog jedne fotografije koja je impresionirala mnoge na društvenim mrežama.

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели 父母ヶ浜ぐらむ (@chichibugahama_gram)

Plaža je toliko popularna da je 2019. godine imala oko 460.000 posetilaca.

Nacionalne televizije počele su da emituju izveštaje sa ove nekada nepoznate destinacije, a Ćićibugahama je postala najbolje mesto za posetu na ostrvu Šikoku.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.