Plaža Ćićibugahama u Japanu je označena preko 175.000 puta na ovoj društvenoj mreži i ima svoj profil.
Nekada nepoznata destinacija na moru u japanskoj prefekturi Kagava, praktično se preko noći pretvorila u magnet za influensere.
Sve je počelo 2016. godine, kada su vlasti u gradu Mitojo organizovale foto-konkurs za podsticanje lokalnog turizma. Jedan od najupečatljivijih radova predstavljao je dvoje dece koja se ogledaju u plitkim vodama Ćićibugahame, a vizuelni efekat je bio toliko zapanjujući da se ideja o korišćenju ovog efekta ogledala pretvorila u marketinšku priču o uspehu.
Mesto za koje lokalni stanovništvo jedva da je znalo privuklo je na desetine hiljada turista iz celog Japana za samo nekoliko meseci, a sve zbog jedne fotografije koja je impresionirala mnoge na društvenim mrežama.
Plaža je toliko popularna da je 2019. godine imala oko 460.000 posetilaca.
Nacionalne televizije počele su da emituju izveštaje sa ove nekada nepoznate destinacije, a Ćićibugahama je postala najbolje mesto za posetu na ostrvu Šikoku.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.