NOVI SAD – Dom zdravlja “Novi Sad” podseća građane da u skladu sa odlukom i preporukom Ministarstva zdravlja Republike Srbije, a u cilju optimizacije broja termina za pregled kod izabranog lekara, pregledi zakazuju pozivom call centra, kao i putem aplikacije “Moj doktor” preko android telefona.
Za one pacijenti koji iz nekog razloga na ovakav način ne mogu da zakažu svoj pregled, to mogu uraditi kod timske sestre.
Primetno je da ponedeljkom pristiže veliki broj poziva, nekada bude i do 10 000 i da je najveći broj poziva u prepodnevnim satima.
Dnevno se u „Domu zdravlja“ obradi i od 3500 do 5000 poziva, sve u zavisnosti od dana, ali i od perioda dana.
Bitno je napomenuti da sistem funkcionise tako da u svakom trenutku u realnom vremenu, call centar istovremeno može da primi 90 poziva.
Svi koji su preko tih 90, sistem ih nakratko isključuje, pa se tako dešava da pacijenati pomisle kako im je neko prekinuo vezu ili ih isključio, a u stvari oni nisu ni u ušli u sistem pa moraju sačekati na odgovor operatera.
Ovakav vid zakazivanja obezbeđuje slobodan termin kod skoro 90 % izabranih lekara, i to danas za danas, najkasnije sutra dan.
Prve preglede kod specijalista zakazuju izabrani lekari, a kontrolne preglede specijalisti ili njihove timske sestre, sa izuzetkom fizijatara koji sami zakazuju kontrolne preglede.
Kako bi sistem zakazivanja dobro funkcionisao, redovno se prati frekvencija i brzina zakazivanja, i s tim u vezi se povećava broj operatera.
Iz „Doma zdravlja“ Novi Sad još jednom, mole građane za razumevanje i strpljenje, budući da je ovo način da bez čekanja u redu ispred ambulante dobiju svoju zdravstvenu zaštitu.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.