Jeste li se ikada zapitali šta se događa sa automobilima koji se nikada ne prodaju? Evo odgovora

Ako ste se ikad vozili kraj auto-salona i videli redove novih automobila, verovatno ste se zapitali šta se događa s onima koji se nikad ne prodaju.

Kuda svi idu kada dođe vreme da se napravi mesta za najnovije modele? Zastupništva ih ne poklanjaju. Stvari su malo komplikovanije od toga.

Auto-kuće su franšize. To znači da kupuju nove automobile od proizvođača i prodaju ih po višoj ceni kako bi ostvarili profit. Stoga, nakon što zastupništvo kupi te automobile, oni im pripadaju. Ne mogu tek tako neprodate poslati natrag proizvođaču na kraju godine. Da bi zaradili, moraju privući kupce da ih kupe. Ovo su trikovi koje prodavci automobila koriste.

Premeste ih na drugo tržište

Postoji nekoliko opcija za zastupništvo kada se njihovi automobili ne prodaju. Oni mogu poslati neprodate automobile na drugo tržište gde bi određeni model mogao biti tražen. Npr., veći „Tojotin“ zastupnik s „Tojotinim“ pickupom može ga zameniti s malim gradskim „Tojotinim“ zastupništvom kome je potrebno.

Prodaju ih na aukcijama

Automobili se mogu prodati i na javnim aukcijama. Prilikom toga deo cene ide aukcijskoj kući, što znači da zastupništvo gubi mnogo novaca. Druga mogućnost je korišćenje tih automobila kao zamenskih kad ljudi dovoze svoje na servis.

Obaraju se cene

Konačna opcija je snižavanje cena. Na kraju modelne godine proizvođači automobila i zastupništva se žele rešiti „inventara“ kako se stariji automobili ne bi „takmičili“ s novijim modelima.

Savet: kupovina automobila na jesen je možda i najisplativija jer tada zastupništva otvaraju prostor za primerke novih modela te godine, a snižavaju cene postojećim. Ponekad i jako, ako dogodine stiže potpuno nova generacija modela.

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.