VOJVODINA – Kao i svake godine, Razvojna agencija Vojvodine je za jesen pripremila više sajamskih nastupa, kao potvrđeno dobru priliku da Vojvodina predstavi svoje ekonomske i investicione potencijale na najvećim međunarodnim sajmovima u Evropi, a domaće kompanije pronađu ino partnere i plasiraju svoje proizvode na nova tržišta.
Jesenji sajmovi na koje vodimo domaća preduzeća i lokalne samouprave sa svojim projektima su:
AUTOMECHANIKA – od 10. do 14. septembra
Sajam Automechanika je vodeći svetski sajam za automobilsku i prateću automobilsku industriju, koji se od 1971. održava svake druge godine u Franfurtu, a koji posećuju proizvođači automobila, automobilskih delova, komponenti i sistema iz celog sveta.
Sa učesnicima iz 175 zemalja, ovaj vodeći svetski sajam predstavlja međunarodno mesto okupljanja industrije, radionica i trgovine u datom sektoru. Kao nijedan drugi sajam, AUTOMECHANIKA pokriva ceo lanac vrednosti na tržištu rezervnih delova automobila. To ga čini platformom za inovacije i umrežavanje sa celim svetom.
Kako prateća automobilska industrija predstavlja jedan od najperspektivnijih sektora za razvoj Vojvodine, učešće na ovom sajmu je izuzetna prilika da se region predstavi međunarodnim stručnjacima. Izlaganje na ovom događaju omogućiće vojvođanskim kompanijama, koje su suizlagači, da se povežu sa vodećim svetskim proizvođačima automobila i auto delova, kao i da promovišu ekonomske i investicione potencijale Vojvodine na globalnom nivou. Kompanije suizlagači su: NS Steel, Fortuna Cink, Solintech, EuroCons Group, Frezal, Jomi-ing.
Expo Real – od 7. do 9. oktobra
Region Vojvodine će se i ove godine predstaviti investicionim i razvojnim projektima i lokacijama svojih lokalnih samouprava, na jednom od najvećih svetskih sajmova investicija i nekretnina. Širokoj i izuzetno stručnoj publici u Minhenu predstaviće se sledeći gradovi suizlagači: Novi Sad, Subotica, Sombor, Sremska Mitrovica, Zrenjanin i Kikinda.
SIAL – od 19. do 23. oktobra
Ovo je vodeći međunarodni sajam prehrambene industrije, koji se održava svake druge godine u Parizu. Održava se od 1964. godine i čini ga nekoliko tematskih celina odvojenih po paviljonima (nacionalni paviljoni i regije sveta, voće i povrće, alkohol i vino, zamrznuti proizvodi, mleko i mlečni proizvodi, meso i riba, konditorski proizvodi, dugotrajni proizvodi, prerađena hrana). Predstavlja idealno mesto za sklapanje novih poslova, promociju proizvoda i istraživanje tržišta, te kao takav ima dugogodišnju uspešnu tradiciju pri realizaciji izvoznih poslova. Kompanije suizlagači su: ZZ Bačex, DEM, JS&O (Olga), Mix Trade, OM Made, i Innoveat.
Učešće na međunarodnim sajmovima kao što su Automechanika, Expo Real i SIAL pruža jedinstvenu priliku za promociju privrednih potencijala Vojvodine na globalnom tržištu. Razvojna agencija Vojvodine, u saradnji sa lokalnim kompanijama i opštinama, kontinuirano radi na jačanju međunarodne prisutnosti i umrežavanju sa ključnim igračima iz različitih industrija.