Japanska kompanija Macubara Fuds počela sa prodajom srpskog paprikaša u gotovom obliku

Japanska kompanija Macubara Fuds počela je sa prodajom srpskog paprikaša u gotovom obliku, nakon što je prethodno na japansko tržište plasirala tradicionalno srpsko jelo – mućkalicu.

Ambasadorka Republike Srbije u Japanu Aleksandra Kovač ovim povodom je poručila da smo zahvalni Macubara Fudsu na poverenju i spremnosti da nastave sa promocijom srpske gastronomije u Japanu i da se nadamo uspehu ovog jela kakav je imala i mućkalica, navodi se na sajtu Ministarstva spoljnih poslova.

Istakla je da je paprikaš popularno jelo u Srbiji, naročito u severnom delu zemlje, gde svako domaćinstvo prenosi svoj autentični porodični recept s kolena na koleno.

Paprikaš na pakovanju ima upisan logo 140 godina prijateljstva Srbije i Japana.

Mućkalica, koju je kompanija plasirala u decembru 2021. godine, postigla je veliki uspeh na japanskom tržištu, što dokazuje i TV Fuđi, jedna od najpoznatijih privatnih medijskih kuća u Japanu, koja je priredila „Srpski festival“ i u svom sedištu, u restoranu za zaposlene, služila srpsku mućkalicu.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.