Japanska kompanija Macubara Fuds počela je sa prodajom srpskog paprikaša u gotovom obliku, nakon što je prethodno na japansko tržište plasirala tradicionalno srpsko jelo – mućkalicu.
Ambasadorka Republike Srbije u Japanu Aleksandra Kovač ovim povodom je poručila da smo zahvalni Macubara Fudsu na poverenju i spremnosti da nastave sa promocijom srpske gastronomije u Japanu i da se nadamo uspehu ovog jela kakav je imala i mućkalica, navodi se na sajtu Ministarstva spoljnih poslova.
Istakla je da je paprikaš popularno jelo u Srbiji, naročito u severnom delu zemlje, gde svako domaćinstvo prenosi svoj autentični porodični recept s kolena na koleno.
Paprikaš na pakovanju ima upisan logo 140 godina prijateljstva Srbije i Japana.
Mućkalica, koju je kompanija plasirala u decembru 2021. godine, postigla je veliki uspeh na japanskom tržištu, što dokazuje i TV Fuđi, jedna od najpoznatijih privatnih medijskih kuća u Japanu, koja je priredila “Srpski festival” i u svom sedištu, u restoranu za zaposlene, služila srpsku mućkalicu.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.