Iz Volkswagena poručuju: “Gori” – teška vremena

Izvršni direktor Volkswagena Thomas Schafer je tokom nedavnog internog sastanka s menadžerima kompanije rekao da “krov gori”.

Izvršni direktor Volkswagena Thomas Schafer je tokom nedavnog internog sastanka s menadžerima kompanije rekao da “krov gori”, sugerišući da je “sve na kocki” za nemačkog proizvođača automobila dok nastoji da postane vodeći proizvođač električnih vozila, a da istovremeno snabdeva globalno tržište s vozilima s unutrašnjim sagorevanjem.

Sastanak dolazi nakon mešovitih rezultata za potpuno električno poslovanje kompanije. U Sjedinjenim Američkim Državama, prodaja crossovera ID.4 se učetvorostručila u drugom tromesečju u poređenju s prošlom godinom, sa 6690 prodatih vozila, dok je deo evropske fabrike Emden u Nemačkoj, tačnije onaj u kojem se sklapa ID.4, bio zatvoren na šest nedelja krajem prošlog meseca zbog slabe potražnje, navodi Jutarnji.hr.

Imajući to na umu, Schafer je svojim menadžerima ukazao da će sledeće nedelje i meseci biti “vrlo teški” i pozvao ih da postignu “male pobede”. Takođe planira da uvede novu seriju takozvanih “programa učinka” koji imaju za cilj uštedu ogromnih 10 milijardi evra u potrošnji tokom sledeće tri godine.

“Dozvoljavamo da troškovi budu previsoki u mnogim područjima”, rekao je izvršni direktor VW-a, pozivajući na trenutno zamrzavanje potrošnje jer marka nastavlja da snažno ulaže u novu EV tehnologiju i proizvodnu infrastrukturu, primećuje Wards Auto.

Dalje, prodaja u Kini je bila nedovoljna i nemačka marka je bila prisiljena da snizi cene svojih najprofitabilnijih modela da bi ostala konkurentna, ali to takođe znači niže profitne marže. Na primer, cena potpuno električnog hatchbacka ID.3 je smanjena na samo 15.700 evra u Kini, što ga čini upola jeftinijim nego u Evropi, gde počinje s otprilike 32.000 evra bez poreza.

“Naše strukture i procesi su još uvek prviše složeni, spori i nefleksibilni”, dodao je Schafer. Uskoro, VW takođe želi da lansira seriju pristupačnijih EV-a čija cena bi mogla da bude niža od 20.000 evra da bi se takmičila s rivalima kao što su Citroen i Renault.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.