Istraživanje novih tržišta za plasman vojvođanskih prehrambenih proizvoda: Od Srbije, preko Amsterdama, ka globalnom tržištu

VOJVODINA – Predstavnici Razvojne agencije Vojvodine (RAV) prisustvovali su događaju Stamena Fud end Beveredž B2B (Stamegna Food and Beverage B2B), održanom u Amsterdamu 22. i 23. septembra 2024. godine.

Ovaj događaj okuplja vodeće međunarodne dobavljače i kupce iz industrije hrane i pića, omogućavajući im da se povežu kroz unapred dogovorene sastanke.
Kako je jedan od ključnih aspekata rada RAV-a kontinuirana analiza novih tržišta i identifikacija načina na koje bi vojvođanske kompanije mogle doći do tih tržišta, fokus posete bio je na uspostavljanju novih poslovnih kontakata i analizi mogućnosti za proširenje tržišta nastupom domaćih kompanija na ovom događaju. Održan je niz sastanaka sa kompanijama, analizirani su tržišni trendovi, kao i potrebe i mogućnosti za plasman proizvoda iz Vojvodine.

Stamena B2B (Stamegna B2B) događaji poznati su po efikasnosti, jer omogućavaju do 25 unapred zakazanih sastanaka između dobavljača i kupaca, uz dodatne mogućnosti za umrežavanje. Organizatori navode da su ovi događaji prilika za sklapanje dugoročnih poslovnih partnerstava sa vodećim svetskim distributerima i maloprodajnim lancima kao što su Karfur (Carrefour), REVE (REWE), ŠPAR Internešnl (SPAR International), DM (DM-drogerie markt), i drugi.

Prehrambena industrija u Vojvodini poseduje značajan potencijal, a širenje na inostrana tržišta predstavlja važan korak za dalji razvoj regiona. Sve prikupljene informacije i poslovne prilike biće detaljno analizirane, kako bi se procenilo da li bi učešće vojvođanskih kompanija na budućim događajima ove vrste donelo konkretne koristi i mogućnosti za širenje tržišta i povećanje izvoznih potencijala.

Važan vid podrške domaćim kompanijama iz ovog sektora je da im se omogući da na što više načina i kroz što više platformi dolaze u kontakt i B2B sastanke sa kupcima. Zato podsećamo i da će naš tradicionalni Dan dobavljača za sektor prehrambene industrije biti održan na proleće 2025. godine, te da će domaćim proizvođačima pružiti još jednu priliku da se povežu sa međunarodnim partnerima.

Tagovi:

0 Komentari
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.