Kada otvore Instagram aplikaciju, korisnici odmah vide vertikalni sadržaj koji treba da “donese video više ispred i u centar”
Novi Instagram test bi učinio da aplikacija još više liči na TikTok. Prema TechCrunch-u, Instagram eksperimentiše sa vertikalnim kućnim feedovima preko celog ekrana.
Kada otvore Instagram aplikaciju, korisnici odmah vide vertikalni sadržaj koji treba da “donese video više ispred i u centar”.
Iako traka sa pričama nije prisutna na vrhu ekrana na slici, Sajn Kim, portparol Meta, kaže da taj prikaz donosi početni feed kada korisnici počnu da skroluju i da će priče i dalje biti dostupne na vrhu njihovog ekrana, prenosi PC Press.
Pretraga, kolutovi, kupovina i sopstveni profil korisnika su i dalje dostupni preko dugmadi na dnu ekrana. Obaveštenja, poruke i funkcije novih postova ostaju na vrhu, zajedno sa mogućnošću prebacivanja između naloga.
Kim kaže da će fotografije i video postovi takođe biti uključeni u feed preko celog ekrana.
Instagramov izbor da testira feedove fokusirane na impresivan video nije baš iznenađenje. Kompanija je kreatorima i korisnicima u velikoj meri plasirala video zapise kratkog formata, nudeći novčane bonuse kreatorima koji prave vrhunske Reels snimke.
Krajem aprila, šef Instagrama Adam Moseri rekao je da će platforma promeniti svoj algoritam rangiranja kako bi nagradila “originalni” sadržaj u odnosu na ponovo objavljen sadržaj.
A platforma je ulagala u alate za kreatore kako bi odvojila originalni sadržaj od svojih konkurenata: Instagram je počeo da testira šablone krajem aprila, omogućavajući kreatorima da koriste postojeće Reels formate na sopstvenim video snimcima.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.