Hotel Fruške Terme najbolja investicija u oblasti turizma u Srbiji

VRDNIK – Ugovor o franšizi kojim je hotel “Fruške Terme” u Vrdniku postao prvi Movenpick hotel u Srbiji, potpisan je danas u prisustvu premijerke Ane Brnabić, a prve goste kao novi hotel dočekaće do kraja godine.

Potpisivanju ugovora, koji su potpisali viši potpredsednik i direktor razvoja ACOR Northern Europe grupe Kamil Jazbek i generalni direktor Promont grupe Milinko Cicmil, prisustvovao je i ambasador Švajcarske Urs Šmid, zamenik ambasadora Francuske Fatih Akcal i predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež.

Hotel sa 201 sobom nalazi se u Vrdniku, na obodu najstarijeg nacionalnog parka, a deo je jedne od najvećih turističkih investicija u Srbiji Fruške Terme Resort, koji nudi najveći spa, smeštajni i konferencijski centar u zemlji.

Foto: Tanjug/MILOS MILIVOJEVIC/ nr

Hotel svojim gostima nudi dva restorana i bara, prostor za aktivnosti na vodi i Spa centar, kao i prostorni kongresni centar.

Fruške Terme su vodeći i najveći termalni i Spa resort u Srbiji i nude 12 bazena sa lekovitom, termo – mineralnom vodom koji pokrivaju više od 3.000 kvadratnih metara vodene površine.

Spa centar se prostire na površini od više od 10.000 kvadratnih metara i više od 12 vrtsa sauna, kao i 11 konferencijskih sala sa kapacitetom za više od 1.000 delegata istovremeno.

Hotel je okružen bogatim zelenilom i prirodom i predstavlja idealno mesto za odmor.

Movenpick Fruške Terme Resort & Spa nagrađen je kao “Najbolja investicija u oblasti turizma u Srbiji u 2019. godini” i nudi površinu od više od 30.000 kvadratnih metara.

Odmaralište je deo Strateškog master plana razvoja turizma Fruške Gore koji je usvojila Vlada Srbije 2021. godine, a koji su izradile dve vodeće svetske kompanije – IBI Group, najveća kanadska komoanija za uređenje odmarališta i Horwath HTL, globalni lider u turističkom konsaltingu.

Movenpick je osnovan u Švajcarskoj i imaju više od 110 hotela i odmarališta širom sveta, kao i još planiranih 50 do 2025. godine.

Deo je grupacije Acor koja ima više od 5.300 nekretnina i 10.000 ugostiteljskih objekata u 110 zemalja.

Foto: Tanjug/MILOS MILIVOJEVIC/ nr

Grupacija poseduje raznovrstan i potpuno integrisan ugostiteljski koncept koji obuhvata više od 40 luksuznih, premijum, srednjih i ekonomskih hotelskih brendova, mesta za zabavu i noćni život, restorane, barove, brendirane privatne rezidencije, zajedničke smeštajne objekte, usluge konsijerža, co-working prostore i druge sadržaje.

Akor Grupa zapošljava 270.00 ljudi, ima 40 brendova i 5.300 hotela u najrazličitijim krajevima sveta, a u Srbiji je prisutna od ranije sa nekoliko brendova, poput hotela Mama Shelter i Mercure Belgrade Excelsior.

U projekat “Fruške Terme Resort & Spa” Promont Grupa je do sada uložila 80 miliona evra i to u tri luksuzna hotelska rizorta sa 300 luksuznih soba, 14 otvorenih i zatvorenih bazena sa termalnom vodom i drugo.

Promont Group je osnovana 1958. godine i od svog osnivanja evoluirala je u jednu od najznačajnijih kompanija u sektoru građevinarstva, energetike i destilovanih pića u Srbiji i na Balkanu.

U početku poslovanja, Promont Group bila je mala porodična kompanija koja je uspela da od jednog hotela, Premijer Akva, izgradi veliki kompleks „Fruške Terme“, u koji danas dolaze ne samo gosti iz regiona, već i Evrope i celog sveta.

(Kraj) cr/aut

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.