H&M podbacio jer letnja kolekcija nije privukla kupce

odeća

Kompanija Hennes & Mauritz AB (H&M) u drugim kvartalu je zabeležila slabiji profit od očekivanog, uz obrazloženje da je lošije vreme u junu kupce nateralo da ostanu kod kuće prema pisanju Bloomberg Adria.

Poslovni profit iznosio je 7,1 milijardu švedskih kruna (670 miliona dolara) u periodu od marta do maja, saopštio je H&M u četvrtak. To je manje od očekivanja analitičara od 7,4 milijarde kruna. Operativna marža je bila 11,9 odsto, što je takođe manje od projekcija.

Prodaja u junu je opala za oko šest odsto (u lokalnim valutama) u poređenju sa prošlom godinom, procenili su iz H&M-a, okrivljujući loše vremenske prilike na mnogim velikim tržištima. Prodaja se oporavila zajedno sa poboljšanjem vremenskih prilika krajem meseca, navodi se u saopštenju. Ranije u junu je rival Inditex, vlasnik Zare, rekao je da je zabeležio rast prodaje od 12 odsto na početku svog kvartala u maju.

Novi glavni izvršni direktor Daniel Erver, koji je preuzeo dužnost nakon što je Helena Helmersson nenadano dala otkaz u januaru, pod pritiskom je da brzo uveća prihode od prodaje H&M-a. Prodavac se suočava sa sve intenzivnijom konkurencijom Zare i novih takmaca kao što je kineski Shein.

Smena generalnog direktora do sada nije rezultirala promenom strategije, a nije menjan ni cilj da se prodaja udvostruči do 2030. godine (u odnosu na 2021). Pored toga, kompanija je rekla da se i dalje drži cilja da u 2024. zabeleži operativnu maržu od 10 odsto.

Pročitajte još:

Tagovi:

0 Komentari
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.