GSP u poslednjih 10 godina kupio najviše novih autobusa u istoriji preduzeća, plate vozača veće od prosečne plate u Novom Sadu

NOVI SAD – Ukoliko javnost pokuša da pronađe smisao u saopštenju Stranke slobode i pravde o poslovanju JGSP “Novi Sad” i u tome ne uspe, ne treba da krivi sebe. Saopštenja SSP-a ne razume niko, pa ni oni sami, jer je funkcionisanje gradskog prevoza u Novom Sadu isuviše ozbiljna stvar da bi mogla da se razume na brzinu, na kafi u nekom od novosadskih kafića.

Svaka intepretacija neistinitih činjenica i svaki zaključak koji se zasniva na netačnim podacima su krajnje pogrešni i zlonamerni i predstavlja deiznofrmaciju, kreiranu s namerom da se preko ombanjivanja Novosađana stekne nedostajuća politička popularnost.

Osim što boluje od nerazumevanja materije, saopštenje SSP-a obiluje neistinama, netačnim zaključcima, pogrešnim podacima i još pogrešnijom interpretacijom.

Da bi se doneli ispravni zaključci bilo bi neophodno da se pažljivo prouče poslovni planovi JGSP-a. I to ne samo za poslednju godinu, ili u poslednjih 10 godina, nego u poslednjih 14 godina. Iz uporedne analize svaki Novosađanin mogao bi jednostavno da zaključi da je tokom poslednjih 10 godina izdvojeno najviše novca u istoriji preduzeća za kupovinu novih vozila. Kupljeno je 142 novih autobusa, od čega su 10 električnix, a 100 na gas.

Neistinita je i tvrdnja da isporuka električnih autobusa kasni. Ugovor o kupovini potpisan je 24.03.2022. godine sa rokom za isporuku od 13 meseci.

Apsolutno je neistinita informacija da radnici vozači i mehaničari imaju značajno manje prosečne plate od zaposlenih u administraciji. Prava istina je da zaposleni u administraciji primaju 68.000 dinara, prosečna plata direktora preduzeća je 88.000 dinara, dok je prosek plate vozača 93.000 dinara, mehaničara 92.000 dinara, što je više od prosečne plate u Novom Sadu, koja je krajnjem prošle godine iznosila 89.200 dinara.

Nije tačan ni podatak da samo polovinu zaposlenih čine vozači i mehaničari. Od 1.298 zaposlenih na dan 09. 01. 2023. godine, u Saobraćajnom sektoru zaposleno je 676, u Tehničkom sektoru 258 radnika, dok je 129 biletara, blagajnika i kontrolora.

Dakle, očigledno je da je SSP u saopštenje o radu JGSP “Novi Sad” učitao vlastite obrasce poimanja i razumevanja politike.

Za razliku od njih prioritet aktuelnog rukovodstva JGSP „Novi Sad“ su isključivo građani Novog Sada i organizacija kvalitetnog javnog prevoza.

Novi Sad, 9. januar 2023. godine

Gradski odbor Srpske napredne stranke u Novom Sadu

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.