NOVI SAD – Pre dva meseca puštena je u saobraćaj brza pruga od Beograda do Novog Sada, a odmah posle toga počeli su radovi na drugoj deonici, od Novog Sada do Subotice.
Radi se na demontaži stare pruge, a od juna će građevinski radovi na toj deonici biti ubrzani i čitav posao bi trebalo da bude završen 2024. godine.
Istovremeno, sa izgradnjom pruge, radi se na Fruškogorskom koridoru, a počeli su pripremni radovi na izgradnji dva mosta u Novom Sadu.
Železnički saobraćaj između Subotice i Novog Sada je zaustavljen 7. aprila i od sada je kompletna komunikaciona mreža uklonjena i demontiraju se stare šine umesto kojih će biti postavljene nove, za brze vozove kaže Veselin Simović iz Železnica Srbije. Nakon 6. juna i završene demontaže, kaže, se stiču uslovi za početak gradnje brze pruge.
Takođe kaže da se na toj deonici grade novi objekti poput nadvožnjaka, oko 32, mostovi (4) galerija, ali i železničke stanice.
“Radimo drugu fazu stanice Novi Sad. Predviđeno je da se grade još 3 perona i podhodnik te se očekuje da u narednih godinu dana stanica bude kompletno završena.
Počinjemo rad na podvožnjaku u Partizanskoj ulici i pripremamo se za vijadukt u Vrbasu dužine 1.6km.
Spajanjem Beograda, Novog Sada i Subotice na isti način spojićemo Beograd i Budimpeštu rekao je ministar saobraćaja Tomislav Momirović.
“Dužina pruge od Novog Sada do Subotice je 108km i to je izuzetno složen tehnološki projekat” rekao je on a očekuje da ona bude završena u roku od 3.5 godine.
Predsednika Pokrajinske vlade Igora Mirovića su izvestili kineski partneri da će građevinski radovi na brzoj pruzi NS-SU biti intenzivirani u junu. Zadovoljan je takođe radovima na Fruškogorskom koridoru a počeli su i pripremni radovi na dva nova mosta u Novom Sadu.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.