Dokumenti koje su objavili američki bezbednosni regulatori kažu da se vijak za pričvršćivanje zadnje osovine može slomiti i dovesti do odvajanja pogonskog vratila
Ford povlači više od četvrt miliona Explorer terenaca u SAD jer mogu neočekivano da se otkotrljaju dok su parkirani.
Opoziv obuhvata određene Exploere od 2020. do 2022. sa 2,3-litarskim motorima, kao i 3-litarske i 3,3-litarske hibride i 3-litarski ST. Takođe su uključeni 2020 i 2021 Explorer Police hibridi i oni sa 3,3-litarskim gasnim motorima.
U dokumentima koje su u petak objavili američki bezbednosni regulatori kažu da se vijak za pričvršćivanje zadnje osovine može slomiti i dovesti do odvajanja pogonskog vratila. Ako se to dogodi, SUV-ovi mogu da se otkotrljaju čak i ako su parkirani, bez uključene parkirne kočnice.
Dokumenti kažu da Ford ima 235 zahteva po garanciji zbog problema. Kompanija kaže da ne zna za udese ili povrede vezane za ovaj problem.
U zavisnosti od modela, prodavci će zameniti čahuru i poklopac osovine ili će ažurirati softver elektronske parkirne kočnice. Vlasnici će biti obavešteni poštom od 6. juna.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.