BEOGRAD – Kompanije iz Srbije koje su se, u organizaciji Privredne komore Srbije (PKS) i Razvojne agencije Srbije (RAS), predstavile na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije “SIAL” u Parizu imale su više od 1.200 bilateralnih razgovora sa potencijalnim partnerima i, prema prvim analizama, dogovorile izvoz u vrednosti oko 11 miliona evra.
Tokom pet dana trajanja sajma, naši privrednici najviše sastanaka imali su sa zainteresovanim partnerima iz regiona, EU, Turske, Rusije, Saudijske Arabije, Izraela, Egipta, kao i Kanade i SAD, saopštili su iz PKS.
Ispred PKS-a Bojan Lalović podsetio je da 29 naših kompanija od 15. do 19. oktobra u Parizu promovisalo proizvodni i izvozni potencijal u okviru dva nacionalna paviljona, jednom za gotove i drugom za zamrznute proizvode.
“ITN Group” iz Beograda, “Yumis” iz Niša, “Strela Grup” iz Leskovca, “Menex” iz Kruševca, “Fabrika dečje hrane iz Bobanovaca, “ES Komerc iz Prijepolja, “Jaffa Crvenka”, “Sanum per Fructus” iz Kragujevca, “Tisacoop” iz Kanjiže i “Budimka” iz Požege, samo su neke od domaćih kompanija koje su se predstavile na sajmu.
Kako ocenjuju iz PKS-a, naši privrednici zadovoljni su učcešćem na sajmu i ostvarenim kontaktima.
Iz kompanije “Laki” podsećaju da su na sajmu četvrti put i da su, uprkos pauzi zbog kovida, obnovili i ostvarili nove važne kontakte sa zainteresovanim partnerima iz celoga sveta.
“SIAL je odlična prilika da promovišemo naše proizvode, upoznali smo nove klijente i najnovije trendove u proizvodnji hrane”, rekao je komercijalni direktor Miloš Jeremić.
Dodao je da su osnovni proizvodi njegove kompanije zamrznuto voće – malina, kupina, jagoda, višnja i borovnica.
Izrazio je zadovoljstvo ovogodišnjim učešćem na sajmu i istakao da je bila velika posećenost i interesovanje partnera.
Porodična firma “Frigo-Paun” predstavila se, takođe, sa zamrznutim voćem, uspostavila nove kontakte i da iz firme ocekuju nastavak dogovora sa potencijalnim kupcima nakon sajma.
Iz te kompanije uakzuju na veliku podršku PKS i RAS koja je veoma značajna malim i srednjim kompanijama, jer im omogućava veću vidljivost nego da nastupaju samostalno.
Sajam SIAL se održava svake druge godine, a nakon četvorogodišnje pauze zbog pandemije, na ovoj vodećoj svetskoj smotri prehrambene industrije u Parizu okupilo se više od 7.200 izlagaca iz 119 zemalja sa preko 400.000 kvalitetnih proizvoda, naveli su iz PKS-a.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.