Drugi dan Turističkog samita Vojvodine

VRDNIK – U novom Edukativnom centru Educons Univerziteta – Gourmet u Vrdniku, danas je održan drugi dan programa Turističkog samita Vojvodine

Prvu radionicu pod temom „Storytelling kao marketing alat u promociji turističke destinacije“ održala je Manuela Hrvatin, sertifikovani interpretator baštine (INTERPRET EUROPE udruženja) i nacionalna koordinatorka interpretatora baštine za Republiku Hrvatsku

Manuela je istakla da je storytelling vrlo moćan alat koji pomaže da ljudi stvore nova sećanja, da se povežu sa mestima, osobama ili događajima. „U svakom gradu postoje priče i legende. Potrebno je oživeti legendu, kostimirati te priče, i od njih napraviti proizvod. Networking, ljubav, strast, komunikacija i održivi razvoj su sastavni deo storytellinga. Jedna mala priča može da napravi čudo.“

Foto: marketing.tsvojvodine/Stefan Zukić

„Kako influenseri podstiču razvoj turističke destinacije?“ bila je tema druge po redu radionice koju je održala Maša Lepšanović, poznata travel influenserka Fly with Masha“.

Maša Lepšanović: „Influence marketing, kao oblik promocije proizvoda i (ili) usluga od strane jedne uticajne osobe putem društvenih mreža je danas veoma zastupljen. Influenseri imaju važnu ulogu, jer grade poverenje kod svoje publike. Sami klijenti i brendovi ne moraju da ulažu previše novca na više različitih strana, jer znaju da jedna osoba može da im pomogne u promociji i sticanju profita.“

Ovim radionicama završen je program prvog Turističkog samita Vojvodine, na kom je prisustvovalo preko 200 učesnika, i govorilo više od 15 predavača. Turistički samit Vojvodine održan je sa osnovnim ciljem povezivanja i umrežavanja javnog i privatnog sektora iz oblasti privrede i turizma.

Predsednik organizacionog odbora samita Nemanja Dimić najavio je Turistički samit za narednu godinu, koji će se održati 8. i 9. juna 2023. godine.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.