BEOGRAD – Narodna banka Srbije uputila je dopis svim bankama prihvatiocima platnih kartica, da primene procedure na osnovu kojih će, nakon prijave i zahteva korisnika za vraćanje kartice koja je zadržana u bankomatu druge banke, a nije predmet sumnje pokušaja zloupotrebe, moći da je sigurno vrate u roku od najduže dva radna dana, od trenutka prijave korisnika.
Kartice se vraćaju u ekspozituri u kojoj se nalazi bankomat u kojem je kartica privremeno zadržana ili u najbližoj ekspozituri u slučaju da je kartica zadržana u bankomatu koji se ne nalazi u ekspozituri banke prihvatioca, saopštila je NBS.
Centralnoj banci se u prethodnom periodu obratilo više korisnika platnih kartica izdatih od pružalaca platnih usluga u Srbiji koji su pokušali da podignu gotovinu na bankomatu druge banke u zemlji i čija je platna kartica iz nekog razloga privremeno zadržana u bankomatu, da postupak vraćanja zadržane kartice traje veoma dugo.
Navodi u tim obraćanjima ukazuju na to da banke prihvatioci, koje su pružaoci jednokratne platne usluge isplate gotovog novca na bankomatima, nakon prijave i zahteva za vraćanje zadržane kartice najčešće upućuju korisnika na banku izdavaoca kartice, kažu u NBS.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.