Dodeljeni Miljenik potrošača, Moj izbor i Dobročinitelji

BEOGRAD – Proizvodi od najvećeg poverenja potrošača Srbije dobili su danas priznanja „Miljenik potrošača“ i „Moj izbor“, kompanije koje su lideri društvene odgovornosti nagrađene su „Dobročiniteljem“ a Zlatna plaketa Dobročinitelj dodeljena je Novak Ðoković Fondaciji.

U konkurenciji za priznanja „Miljenik potrošača“ bilo je 1.500 proizvoda, a priznanja su u svojim kategorijama dobili proizvodi Moja kravica, Začin C, Frikom, Smoki, Knjaz Miloš, NEXT i Maxi.

U konkurenciji za priznanje „Moj izbor“ koje potrošači dodeljuju najboljim domaćim proizvodima među hiljadu za proizvode od najvećeg poverenja izabrani su Zlatiborac, Forma Ideale, Merix, Zaječarko, Dijamant i Plazma.

Ova priznanja dodeli su sami potrošači koji su mišljenje dali kroz anketu dok su ih dodeli predstavnici Centra potrošača Srbije.

Za posebno veliku i kvalitetnu društvenu odgovornost priznanje Dobročinitelj Udruženje Moja Srbija dodelila je kompanijama Koka kola, OTP banka, NIS, Forma Ideale i Henkel.

Dok je za vrhunsku društvenu odgovornost Zlatna plaketa Dobročinitelj pripala „Novak Ðoković Fondaciji“.

Priznanja su uručena u Skupštini Beograda a pomoćnik gradonačelnika Beograda Andreja Mladenović istakao je da je kroz višegodišnju dodelu ovakvih priznanja uspešno nametnut sta i formirana svest koliko je važno kupovati domaće.

Foto: Tanjug

Ocenio je da su priznanja potrošača doprinos da i domaće firme budu konkurentnije i prilagođavaju se željama kupaca.

„Potrošači biraju, zato ova nagrada ima veći značaj“, rekao je on.

Dodao je da se obradujem kad na proizvodima vidi pečat „moj izbor“, što je dokaz da i proizvođači nagradu doživljavaju kao vrednu.

Mladenović je rekao i da iako postoji ozbiljna kriza u svetu budžetski prihodi grada Beograda govore da privredne okolnosti i ambijent nisu u potpunosti narušeni.

Okupljenim predstavnicima privrede poželeo je da godinu završe uspešno, i da ono što se dešava u svetu ne utiče do kraja na poslovanje i rezultate kompanija.

Predsednica Centra potrošača Srbije Maja Anokić rekla je da su ovakva priznanja značajna i zbog zaštite potrošača, ali i zbog njihovog zadovoljstva.

„Ovo je glas potrošača, glas njihovog poverenje, jer se radi o proizvodima kojima se vraćaju i u njihveruje. To su vrhunski proizvodi“, rekla je ona.

Predsednik Udruženja Moja Srbija Milan Ristić objasnio je da cilj u vreme pokretanja dodele ovakvih priznanja bio podsticanje razvoja domaće proizvodnje i promocije domaćih proizvoda i brendova.

Rekao je da je ove godine obnovljeno priznanje za društvenu odgovornost, te da je za Dobročinitelja bila oštra konkurencija.

“ Cilj je da u narednom periodu Dobročinitelj postane priznanje koje dodeljuju dobročinitelji – oni koji su već dobili to priznanje. Za godinu dve dana prepustićemo njima dodelu“, najavio je i on.

Za rad na podizanju predškolskih ustanova, kroz radionice i edukacije sa preškolcima i vaspitačima, kako bi ostvarili svoj cilj da do 2030. godine predškolski sistem bude dostupan za 90 posto mališana u Srbiji Novak Ðokovic Fondacija dobila je Zlatnu plaketu Dobročinitelj.

Fondacija se istakla, kako je rečeno, i kroz donacije za zdravstveni sistem tokom pandemije.

Nacionalni direktor Fondacije Maja Kremić naglasila je da važno da se svi zajedno trude da ulepšaju detinjstvo najmlađima.

„Na putu ka boljem društvu važno da se svi ujednimo, jer nije dovoljan pojedinac i pojedinačno kompanije. Verujemo da ćemo svi u jednom trenutku biti partneri i učiniti Srbiju boljom zajedno, a tako dece ostaviti bolju zemlju“, poručila je ona.

OTP Banka je priznanje dobila za uspešno realizovane projekte korporativne odgovornosti, mentorske podrške i volontiranja, zeleno finansiranje kao i dugoročnu podršku Olimpijskom komitetu kroz pet olimpijskih ciklusa.

Milica Babić iz OTP Banke istakla je da oni korporativnu odgovornost i pomoć lokalnoj zajednici prepoznaju kao merilo uspeha.

„Tako vraćamo hvala ljudima koji su naši klijenti. Negujemo i dugoročna partnerstva i tako stižemo do najboljih efekata“, rekla je ona i dodala da uz olimpizam podržavaju Galeriju Matice srpske, imaju Konkurs Generator, podržavaju ekologiju kao i društveno marginalne grupe

Ona je poručila da je za OTP društvena odgovornost način da kreiraju budućnost boljom.

NIS je Dobročinitelja dobio zbog ulaganja 315 miliona u projekte društvene odgovornosti , kao i niza krupnih i raznovrsnih donacija.

Zamenik generalnog direktora Vadim Smirnov ocenio je da ga ta dimenzija delatnosti NIS-a i najviše inspiriše da dođe ujtru na posao.

„NIS se bavi složenim procesima od istraživanja do prodaje, tu koristimo glavu. Ovde koristom i dušu i srce. Priznanje je pokazalo da NIS ima glavu, srce i dušu“, rekao je on i dodao da ni u teškim godinama kompanija neće odustati od ovakve uloge.

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.