Prema istraživanju hamburške fondacije BAT, 55% ispitanika priznaje da je “više nego što bi trebalo” zavisno od društvenih mreža. U starosnoj grupi 18-34, taj procenat je 75%, kod starijih od 55 – 55%.
Više od polovine, 57%, je navelo da želi više prostora, na primer u tržnim centrima i restoranima, bez interneta i telefona, ocenjujući da bi to i njima i sagovornicima pomoglo da se fokusiraju na ono što rade.
Istraživanje je, međutim, i tu ukazalo na generacijsku razliku, jer zone bez intereneta želi jedva polovina onih između 18 i 24 godine i samaca do 49 godina starosti. Među starijima od 66, to želi dvoje od troje stanovnika Nemačke, prenosi portal B92.
– Ljudi lajkove, komentare i reakcije na sopstvene objave doživljavaju kao neku vrstu nagrade – kaže direktor naučnog odeljenja fondacije, profesor Ulrih Rajnhart (Ulrich Reinhard).
Za taj osećaj, mnogi su spremni da stvarni život prošire na društvene mreže i tamo ga neguju.
– To ne samo da zahteva vremena i nerava, nego može da izazove nezadovoljstvo i stres – navodi Rajnhart.
Mnogi od ljudi u društvu očekuju da daju i pruže punu pažnju i ne žele stalnu distrakciju. Ponegde je to prepoznato, pa tako neki ugostitelji u SAD, Velikoj Britaniji i Australiji odobravaju popust gostima koji osoblju predaju svoje mobilne uređaje.
Rajnhart kaže da slične akcije uskoro očekuje i u Nemačkoj.
Pročitajte još:
Proverite da li su jaja sveža uz pomoć jednostavnih trikova
Jaja su neizostavni deo jelovnika tokom čitavog dana. Spremaju se za doručak, ali su sastavni deo kolača i drugih jela. Ipak, da biste bili sigurni da li su jaja sveža i sigurna za konzumaciju, možete proveriti na jedan od ovih načina, piše Večernji list. Test vode Jedna od najpopularnijih metoda za proveru stanja jaja je […]
Opširnije
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.