Možete da pustite i da kiša sve reši, jer ćete na taj način uštedeti na dodatnom pranju u auto-perionici.
Podvozje spada u jedan od vitalnih delova automobila i kao takvo, izloženo je svim mogućim uticajima. Tu su i (zimi), pored stalnih opterećenja u vožnji, so, blato, prašina, kao i kamenčići.
Postavlja se pitanje da li je ovaj deo vozila potrebno prati? Nemačka strukovna organizacija “KÜS” odgovara na ovo pitanje, kao i na nedoumice oko pranja drugih delova automobila.
“Kada je u pitanju pranje automobila, opšte pravilo je – manje je više. Međutim, ptičji izmet, ostatke insekata, smolu drveća i drugu tvrdokornu prljavštinu uvek treba ukloniti što je pre moguće kako se ne bi oštetio lak na vozilu, dok svakodnevnu prljavštinu često spira sama kiša”, kažu oni.
Čišćenje podvozja, generalno, možete da prepustite i kiši, jer vožnja po mokrim putevima, takođe, uklanja prljavštinu, kao i blato sa tog dela automobila.
Na ovaj način možete da uštedite na dodatnom pranju u auto-perionici.
Pranje podvozja, u najgorem slučaju, može čak da donese i više štete nego koristi. Kako se voda uglavnom raspršuje pod pritiskom, tako može da dospe u elektroniku ili druge osetljive delove automobila.
Ipak, pranje podvozja može biti od koristi posle zime kako bi se uklonili ostaci soli sa puta koji izazivaju koroziju.
Noviji automobili su već u fabrici dobro zaštićeni od rđe, ali starija vozila su osetljivija na koroziju i pranje je i te kako korisno. U tom slučaju pomaže i zaštita voskom, podseća “KÜS”.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.