Brend podiže cenu i najobičnijim modnim komadima
U svetu mode, ime brenda može drastično promeniti percepciju običnog komada odeće. Tako je nedavno „Prada“ predstavila belu majicu bez rukava koja je odmah izazvala žestoke rasprave na društvenim mrežama.
Ova pamučna majica, koja na prvi pogled deluje kao klasična potkošulja, košta neverovatnih 1.038 evra. I jedini detalj koji je izdvaja je metalna pločica s logotipom brenda. Ovaj model nosila je i slavna Kendal Džener, a čim se pojavila na tržištu, odmah je rasprodata.
Majica je dostupna i u sivoj boji, ali je primarno interesovanje izazvala bela verzija. Mnogi influenseri, poput Tamare Kalinić, potpuno su poludeli za njom.
Ova situacija savršeno ilustruje fenomen u kojem brend postaje važniji od samog proizvoda. Iako je reč o jednostavnom komadu odeće, njegova cena i reputacija čine ga predmetom želje, dok u isto vreme otvaraju pitanje – šta je zapravo vrednost mode? U moru osnovnih komada, ova majica pokazuje koliko se ime može uzdići iznad same suštine.