“Crni petak” – ekonomisti upozoravaju kupce na oprez

NOVI SAD – Kupoholici su s nestrpljenjem čekali poslednji petak u novembru, “crni petak”. Mnogi tržni centri već su istakli sniženja, a ekonomisti ipak upozoravaju kupce na oprez, jer pitanje je jesu li sniženja stvarna, ili su ipak dobar marketinški trik.

Poslednji petak u mesecu novembru poznat kao “crni petak”, to je dan koji nestrpljivo čekaju svi ljubitelji kupovine. Vrtoglavi popusti, koji u svetu dostižu i do 80 odsto, prave velike gužve u prodavnicama odeće, obuće i tehnike. U Srbiji su popusti manji, ali redova po prodavnicama ima.

Ipak postoje i oni koji žele da izbegnu čekanje u redovima, pa se ipak odluče za onlajn kupovinu. Najuporniji kupci već su u aplikacijama obeležili artikle i čekaju početak popusta u “niskom startu”. Međutim, brzina može biti skupa- upozoravaju stručnjaci.

“Crni petak” je postao popularan u SAD pedesetih godina prošlog veka. Naziv su mu dali saobraćajci zbog gužvi koje su se stvarale dan posle Dana zahvalnosti. “Crni petak” obeležava se širom sveta, a popusti često traju do kraja vikenda.

Tagovi:

0 Komentari
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.