Porodica iza luksuznog brenda Chanel i milijarderska naslednica L’Oreala kupili su udeo u modnom brendu The Row, koji su osnovale sestre Olsen.
Braća Wertheimer, preko svoje porodične firme Mousse Partners, i porodični biznis Francoise Bettencourt Meyers, Tethys Invest, kupili su manjinski udeo u modnom brendu, prema izvorima koji su želeli da ostanu anonimni zbog prirode informacija.
Imaginary Ventures, čiji je suosnivač modna preduzetnica Natalie Massenet, takođe investira u ovaj brend, rekli su izvori. Sestre Olsen će ostati većinski akcionari The Rowa. Transakcije vrednuju kompaniju na oko milijardu dolara, navode izvori.
Predstavnici Moussea, Tethysa, The Rowa i Imaginary Venturesa odbili su da komentarišu.
The Row su 2006. godine pokrenule sestre Mary-Kate i Ashley Olsen, koje su stekle slavu kao glumice-deca krajem osamdesetih godina 20. veka u seriji Full House. Njihov brend je uspostavio reputaciju tihe luksuzne mode i prikazuje svoje kolekcije tokom Pariske nedelje mode. Nudi kožne torbe poput Margaux, koje mogu koštati oko 7.000 dolara.
Prošle godine, Mousse, firma koju vodi polubrat Alaina i Gerarda Wertheimera, Charles Heilbronn, bio je među tri najbogatije francuske dinastije koje su pomogle da se privatizuje investicioni bankarski gigant Rothschild & Co.
Porodična firma iza Chanela takođe je investirala u širok spektar startapova, uključujući Brightside Health, digitalnu reklamnu firmu Brandtech Group, biotehnološku kompaniju Evolved by Nature i pružaoca zdravstvenih usluga Thirty Madison. Bogatstvo Alaina i Gerarda Wertheimera procenjeno je na po blizu 43 milijarde dolara, prema Bloomberg Billionaires Indexu.
Porodična firma Bettencourt Meyers, Tethys, investirala je značajno u francuski modni brend Sezane, kao i u Ceva Sante, koji proizvodi farmaceutske proizvode i vakcine za stoku i kućne ljubimce. Bettencourt Meyers svoje bogatstvo crpi iz kontrole nad L’Oreal SA. Najbogatija žena u Evropi i njena porodica poseduju 34,73% akcija ovog kozmetičkog giganta. Njeno bogatstvo procenjeno je na oko 84 mlrd USD.
The Row je privukao pažnju ranije ove godine kada je zamolio goste da ne koriste telefone na njihovoj modnoj reviji, što je značilo da posetioci nisu mogli odmah objavljivati o tome na društvenim mrežama kao što to obično rade. Ovaj potez je viđen kao stvaranje aure ekskluzivnosti za događaj. Njihova predstojeća prolećno-letnja kolekcija biće predstavljena 25. septembra u Parizu.