Britanska obaveštajna, bezbednosna i sajber agencija GCHQ objavila je slagalicu kako bi privukla potencijalne nove regrute koji mogu da “razmišljaju van okvira”.
Vizuelna zagonetka, koja je znak istorijskih veza agencije sa razbijanjem koda, traži od ljudi da identifikuju slova sadržana na slici pre nego što ih sastave kako bi otkrili skrivenu poruku.
Traže se ljudi otvorenog uma
Agencija je takođe saopštila da objavljuje slagalicu kako bi obeležila pokretanje svoje stranice na platformi društvenih medija LinkedIn.
Probajte slagalicu ispod:
GCHQ kaže da je postavio stranicu LinkedIn u pokušaju da “regrutuje različite umove da se uhvate u koštac sa najtežim izazovima sa kojima se suočava Ujedinjeno Kraljevstvo i suprotstave se realnim i onlajn pretnjama od drugih država, kriminalnih grupa, terorista i pojedinaca”.
Dodaje se da je njihovo “novo prisustvo na društvenim medijima” deo strategije njihove “posvećenosti da postanu zaista raznolika i reprezentativna organizacija”.
Raznolikost je ključna za misiju
Direktorka GCHQ En Kest-Batler rekla je:
“Svet postaje složeniji i mi ćemo uvek biti ispred tih pretnji samo okupljanjem prave mešavine umova koje nam omogućavaju da se uhvatimo u koštac sa izazovima koji su pred nama”, rekla je ona i dodala:
“Za nas to znači dovođenje ljudi sa različitim bekgraundom, različitim iskustvom, različitim uvidima, različitim znanjem i stvaranje tima u kojem svi možemo da odigramo svoju ulogu. Za nas je jasno da je ta raznolikost ključna za misiju”.
Ona je dodala da agencija na ovaj način želi da se poveže sa ljudima koji nikada nisu pomislili da rade sa njima.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.