Srećom, BMW nema nameru da dizvoli veštačkoj inteligenciji da u potpunosti preuzme kontrolu nad procesom dizajna
Dizajnerska filozofija BMW-a je večna tema rasprava. O vrućim temama iz sedišta bavarske kompanije donosimo i razmišljanja prvog čoveka dizajna BMW grupe Adriana van Hujdonka.
On je u razgovoru za Motor1 naveo da njegova kompanija prilikom razvoja dizajnerskih rešenja koristi veštačku inteligenciju, prenosi Jutarnji.hr.
“Kao ljudsko biće, morate da budete umetnički direktor i donosite odluke. Mi još uvek vodimo proces dizajniranja – nije da kompjuter može u potpunosti da izmisli stvari, ali može da kombinuje različite parametre u predlog puno brže od čoveka”, objašnjava Hujdonk.
“Eksperimentišemo s veštačkom inteligencijom u dizajnu, primera radi – kako će izgledati dizajn naplataka. Mi postavimo nekoliko parametara: želimo točak s pet krakova, koji bi trebalo da teži toliko i toliko, uz zadatu dimenziju od recimo 20 inča – i tada kompjuter počinje da generiše ideje za vas”, kaže Hujdonk.
“Nekome će to zvučati zastrašujuće, a nekome perspektivno. Kompjuterski generisane ideje nisu nužno loše, ali, naravno, morate da imate granice postavljene od početka”, zaključuje Hujdonk.
Srećom, BMW nema nameru da dizvoli veštačkoj inteligenciji da u potpunosti preuzme kontrolu nad procesom dizajna.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.