Bačka Palanka: Počela implementacija CRM sistema u opštini

BAČKA PALANKA – Opština Bačka Palanka počela je sa korišćenjem softverske (CRM) platforme koja treba da doprinese skraćivanju vremena i unapređenju kvaliteta pružanja usluga prema građanima.

Građani se obraćaju svojim zahtevima, pitanjima koja su povezana sa funkcionisanjem jedinice lokalne samouprave kao i problemima sa kojima se susreću na teritoriji opštine.

Građani se svojim pitanjima i nedoumicama obraćaju na broj telefona:021/210-11-78, putem mejla:infobp@backapalanka.org.rs ili podnošenjem zahteva na pisarnici Opštinske uprave opštine Bačka Palanka. Operateri i administratori CRM sistema nakon prikupljenih podataka iste prosleđuju tražiocima informacija (građanima) u najkraćem roku.

Ova elektronska usluga omogućava bolju komunikaciju građana i javne uprave.

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.