RUMA – Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić juče su u Hrtkovcima obišli radove na izgradnji deonice autoputa Ruma – Šabac. U Hrtkovcima su se sastali i čelnici sve tri opštine koje ovaj veliki projekat povezuje, Ruma, Šabac i Loznica.
Tokom susreta predsednica Opštine Ruma Aleksandra Ćirić je istakla da izgradnja autoputa Ruma – Šabac i brze saobraćajnice Šabac – Loznica ima višestruki značaj kako za Opštinu Ruma, tako i za citav Srem, jer će taj projekat doprineti povezivanju Srema sa Mačvom, sa Zapadnom Srbijom, a takođe je veoma značajno i regionalno povezivanje sa Bosnom i Hercegovinom.
-Izgradnja moderne saobraćajnice kroz teritoriju Opštine Ruma rasteretiće tri sela naše opštine od prekomernog saobraćaja, to su Hrtkovci, Platičevo i Klenak, tako što će iza Hrtkovaca biti izgrađen nadvožnjak sa petljom, a iza Klenka prema Šapcu biće izgrađen most. Ovaj projekat omogućiće bolji i kvalitetniji saobraćaj, a unapređena međusobna povezanost doprineće razvoju svih opština u ovom delu zemlje, izjavila je predsednica Opštine Ruma Aleksandra Ćirić.
Ministar Momirović je istakao da je ovaj projekat najvažniji infrastrukturni projekat i za Srem i za Mačvu i za Zapadnu Srbiju.
-Ovaj put će dovesti nove fabrike, nove investicije, podići ekonomski standard u ovom delu zemlje. Cilj nam je da do kraja septembra 2024. godine završimo brzu saobraćajnicu od Loznice do Šapca, da povezemo najkvalitetnijom infrastrukturom Zapadnu Srbiju sa autoputem, Koridorom 10, i tek tada mozemo da pričamo da naša zemlja, Zapad Srbije, Srem i Mačva imaju najkvalitetniju infrastrukturu kakvu imaju zemlje u Zapadnoj Evropi, istakao je Momirović.
Antić je čestitao svim radnicima Međunarodni dan rada i istakao da pored ovih velikih projekata koji menjaju Srbiju, jedan od ključnih prioriteta Vlade i predsednika jeste socijalno-ekonomski položaj zaposlenih, uslovi rada i kvalitet života, na čemu se dosta radi, te da je u građevinarstvu zaposleno više 120.000 ljudi na velikom broju projekata zbog čega su uslovi i zaštita na radu ključni prioriteti.
–Broj zaposlenih u građevinarstvu se povećao za oko pet procenata, plata se povećala za 15 procenata i to su veliki uspesi koji su ključni kvalitet zajedničkog rada. Na ovom projektu radovi se odvijaju jako dobro, angazovano je oko 450 ljudi sa više od 150 jedinica mehanizacije. Ključni radovi su na mostu gde se posvećuje naročita pažnja, objasnio je Antić.
On je precizirao da su radovi realizovani na preko 78 procenata, a intenzivno se radi na deonici autoputa od Šapca prema Rumi gde se radovi izvode u dužini od oko 12 kilometara.
Radi se na osam mostova, rekao je Antić i podsetio da je dosta urađeno i na deonici brze saobraćajnice od Šapca do Loznice, uz očekivanje da će se tokom maja intenzivirati radovi.
Radove na autoputu Ruma – Šabac i brzoj saobraćajnici Šabac – Loznica izvodi azerbejdžanska firma “Azvirt” od 2019. godine.
Ukupna dužina deonice je 77 kilometara, od čega je auto put Ruma – Šabac, sa mostom preko Save, 22 kilometra.
Tokom susreta ministar Momirović, direktor Koridora Srbije Antić, čelni ljudi Rume, Šapca i Loznice složili su se u oceni da je ovo jedan od najznačajnijih infrastrukturnih projekata trenutno u Srbiji koji će omogućiti značajno unapređenje privrede u ovom delu naše zemlje.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.