Zašto je “online“ kupovina sve popularnija i draža među potrošačima?

Sa tehnološkim galopom i pojavom prvih računara čoveku je znatno olakšano funkcionisanje u svakodnevnom životu.
Sa mogućnošću umrežavanja računarskih mreža unutar iste mreže, odnosno sa pojavom interneta, pogotovo neograničenog i brzog, ljudima je omogućen još bolji pristup informacijama, kao i lakša međusobna kominikacija.

„Online“ je nakon svih tehnoloških bumova, postao nezamenjiv termin u svakoj sferi ljudskog postojanja. Postala je svakodnevnica čuti: dopisivali smo se „online“, pričali smo „online“, „online“ sam slušala predavanje, „online“ se održao sastanak, „online“ sam pogledao predstavu, izložbu ili poslušao koncert. „Online“ sam platio račune, „online“ sam se prijavio, itd.

 „Online“ je danas instant način da se završe sve naše obaveze.

Uglavnom je „online“ skratilo dosadu, ali i uštedelo vreme prilikom zakazivanja sastanaka, pregleda, obavljanja administrativnih poslova, čekanja u šalterskim redovima, itd.

Međutim šta je sa aktivnostima poput kupovine?

Za kupovinu se može reći da postoji određeni broj ljudi koji i dalje voli tradicionalan način kupovine koji obuhvata odlazak u prodavnicu, ćaskanje sa trgovcem, uživo razgledanje proizvoda, itd.
Kako je moguć sve veći broj „online“ potrošača i zašto većini odgovara takav način kupovine?
Kada se dogodio nagli razvoj računarskog sveta, istovremeno se razvijala i sfera programiranja. Danas je programiranje jedno od najprofitabilnijih i najtraženijih zanimanja.

Zato nas ne treba začuditi veliki broj aplikacija i računarskih sistema koje deluju u različitim oblastima ljudskog života.

Različite aplikacije proširile su domen sa makro poslovanja na mikro nivo. Skoro svaka kompanija povezala se na trgovinsku „online“ platformu pa ćete na Google Play prodavnici ili App Store-u pronaći, ne samo aplikacije koje vam prikazuju sve prodavnice koje proizvode određenu vrstu proizvoda, već i direktne aplikacije od određenog proizvođača čiji se proizvodi već nalaze u prodavnicama.

Dovoljno vam je minimalno znanje, finansijski resursi i svoj proizvod možete dobiti u roku od nekoliko dana na kućnu adresu.
Veb sajtovi za kupovinu

Porast kupovine i otvaranje što većeg broja tržnih centara, nagnuo je pojedince na pokretanje „online“ platformi koje su vremenom postale najveće „online“ aukcijske platforme na internetu.

Foto Unsplash/Roberto Cortese
Tako danas svi znaju za platforme „Amazon“, „eBay“, „Ali Express“  koje su veoma popularne u Evropi, kada je reč o kupovini.
Šta je privlačno u „online“ kupovini?

U Srbiji je sve veći broj potrošača koji se odlučuju na „online“ kupovinu. Najčešće se naručuje sa sajta „Ali Express“, međutim u pitanju su i mnogi drugi.

U periodima pandemije, ljudi koji i nisu bili pristalice „online“ kupovine, bili su prinuđeni da pređu na nju.

Upravo nakon pandemije zabeležen je rast „online“ potrošača, skoro za duplo više nego pre pandemije.

Danas se maksimalno koristi svaki resurs kako bi se „online“ trgovina pokrenula.

Društveni profili na društvenim mrežama preuzimaju imena butika, zlatara, prodavnica nameštaja i sve u cilju kako bi promovisali svoj biznis.

Naizgled, društvene mreže postaju idealno mesto za privlačenje budućih kupaca.

Ušteda vremena i energije, mogućnost da se poruči iz fotelje – nova fotelja, majica, patike, postaje sve više primamljivo.

U fotelji postajete operativni, možete da pregledate što veći broj proizvoda.

Međutim koliko je to dobro? To je pitanje.

„Online“ potrošač razmišlja kako je u ovom slučaju lišen mučenja, sedi u svom stanu, ne čeka red na kasi. Dovoljni su mu samo validna bankovna kartica i suma novca na njoj.

Opet, s druge strane, nemoguće je odoleti velikom broju reklama, predloženih objava i sajtova koje nam se nude na internetu.

Čak i da ste tvrdo zagriženi u svoju odluku da vas ne privlači „online“ kupovina, teško ćete odoleti.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.