KANJIŽA – U kancelariji turisti mogu pronaći različite suvenire, odnosno lokalne proizvode, ali takođe mogu saznati i nešto više o turističkim potencijalima opštine. Centar je nastao kao rezultat saradnje lokalne samouprave, nevladinih organizacija i preduzeća.
Suveniri, kozmetički proizvodi, dobra vina – sve to od proizvođača iz Kanjiže. Ponuda Turističkog informacionog centra bi se u budućnosti mogla dodatno proširiti.
Vivien Fodor, saradnica, Turistički informacioni centar, Kanjiža: „U prodavnici suvenira i lokalnih proizvoda uglavnom će biti proizvodi koji sadrže zaštitni znak Kanjiže. A pored toga i proizvodi koji pripadaju opštini Kanjiža, kao što su vina, rakije, rukotvorine.”
Izvor: Pannon RTV
U okviru projekta „Hello Kanjiža”, nedavno je pokrenuta aplikacija za mobilne telephone, koja za cilj ima jačanje turizma. Sledeći korak je bio formiranje informacionog centra.
Žombor Ujvari, član Opštinskog veća zadužen za turizam, Kanjiža: „Na police su prvenstveno stavljeni proizvodi „Grafopak”-a. Ti proizvodi su obeleženi sa brendom „Hello Kanjiža”, dakle kao što i vidite na policama, „Hello Kanjiža” je prisutno svuda. Pored toga, želeli smo da biramo među lokalnim proizvodima, i praktično i dalje čekamo prijave preduzeća, malih preduzeća, koja bi želela da se uključe u ovo.”
Kancelarija pored toga takođe pruža i informacije o turističkoj ponudi opštine.
Robert Fejstamer, predsednik Opštine Kanjiža: „Doneli smo odluku o tome da nam je potrebna jedna ustanova, kancelarija koja prikuplja sve informacije, sve mogućnosti i tu svi turisti koji posete našu opštinu mogu dobiti sve aktuelne informacije, bilo da se radi o jednoj manifestaciji ili ponudi restorana ili ponudi hotela ili ugostiteljskog objekta, dakle zaista govorimo o jednom veoma širokom spektru ponuda.”
Izvor: Pannon RTV
Turistički informacioni centar trenutno radi sa tri saradnika. Radnim danima od 10 do 17 časova, subotom od 9 do 12 časova, odnosno popodne od 16 do 18 časova. Pored toga posetioce očekuju i u nedelju od 9 do 12 časova.