U prefinjenom ambijentu Jasmin parfimerija održano je ekskluzivno predstavljanje Dolce&Gabbana Beauty brenda – sinonima italijanskog luksuza, senzualnosti i neodoljive elegancije.
Ovaj legendarni brend, koji je odnedavno dostupan u odabranim Jasmin parfimerijama, decenijama oblikuje estetiku savremenog glamura. Njegove kolekcije odišu duhom Mediterana, strasti i autentičnog italijanskog šarma.
Brend Dolce&Gabbana osnovali su Domenico Dolce i Stefano Gabbana 1985. godine u Milanu, a inspiraciju su oduvek pronalazili u strasti i tradiciji Sicilije. Njihova „sicilijanska žena“ – jaka, senzualna i samouverena – postala je simbol brenda. Čipka, korseti, crna boja, zlatni detalji i raskošni cvetni motivi čine zaštitni znak njihove estetike.
Njihovi parfemi i make-up proizvodi prate istu filozofiju – luksuz u službi izražavanja lične lepote. Od kultnog parfema Light Blue, koji se širom sveta proda na svaka tri sekunda, do sofisticiranih pudera i ruževa u zlatnim pakovanjima koja podsećaju na umetnička dela – svaki proizvod priča priču o Italiji, moru, suncu i ljubavi.
Dolce&Gabbana Beauty je više od šminke – to je stil života, omaž ženama koje se usuđuju da zablistaju, da budu primećene i da ostave trag.
Od sada, Dolce&Gabbana Beauty možete pronaći u odabranim Jasmin parfimerijama. Otkrijte luksuz na italijanski način i spremite se da zasijate u D&G stilu!
Odabrane zvanice imale su priliku da među prvima proslave dolazak jedne od najprestižnijih make-up linija na naše tržište i da zakorače u čarobni svet Dolce&Gabbana lepote.

Kroz priču o brendu i njegovoj filozofiji vodili su autorizovani make-up artisti za srpsko tržište Dragan Vurdelja i Nena Ilić, koji su predstavili ključne proizvode iz linije i njihove mogućnosti. Poseban trenutak večeri bio je make-up demo uživo, u kojem je Nena Ilić pokazala transformaciju modela i moć D&G proizvoda koji ističu prirodnu lepotu i daju licu prepoznatljivu dozu italijanskog glamura.

Zanimljivosti o brendu Dolce&Gabbana
-
Sve je počelo 1985. godine – Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali su se u Milanu i osnovali brend koji je vrlo brzo postao sinonim za italijanski glamur. Njihova prva kolekcija inspirisana je sicilijanskim ženama i filmovima neorealizma.
-
„Sicilijanska žena“ postala je simbol brenda – čipka, korseti, crna boja, zlatni detalji i cvetni printovi predstavljaju snagu, strast i tradiciju juga Italije. D&G je brend koji slavi ženu kao muzu i boginju.
-
Mirisi koji pričaju priče – svaki parfem, od legendarne “Light Blue” do “The One”, osmišljen je kao omaž Italiji, moru, suncu i ljubavi. “Light Blue” se prodaje na svaka 3 sekunde negde u svetu!
-
Holivudske zvezde ih obožavaju – od Monike Beluči i Sofije Loren do Madonne i Kajli Minog. D&G je poznat po kostimima za velike svetske turneje i crvene tepihe.
-
Umetnost u svakoj bočici – make-up linija Dolce&Gabbana Beauty prepoznatljiva je po raskošnim zlatnim pakovanjima, inspirisanim barokom i sicilijanskim mozaicima. Svaki proizvod izgleda kao mali luksuzni predmet.
-
Ljubav prema Italiji u svakoj kolekciji – brend je poznat po kampanjama snimanim u malim sicilijanskim selima, sa lokalnim ljudima i realnim emocijama, što daje toplinu i autentičnost svakoj priči. 🇮🇹
-
Modni spektakl kao pozorište – njihove revije nisu samo predstavljanje kolekcije, već pravi performansi sa živom muzikom, orkestrimа i scenografijom koja izgleda kao iz bajke.