Gavrilović: Crni petak u Srbiji često obmana potrošača

BEOGRAD – Predsednik Udruženja za zaštitu potrošača „Efektiva“ Dejan Gavrilović ocenio je danas da „crni petak“ u Srbiji nema mnogo veze sa onim u zapadnoevropskm zemljama i Americi, jer često služi trgovcima za obmanu potošača.

„Naši trgovci su preuzeli tu famu kako bi neke proizvode plasirali čak i po većoj ceni nego što je bila pre toga. To dokazuju brojni primeri koje smo objavljivali. Imali smo jutros primer gde je proizvod bio jeftiniji pre „crnog petka“ , a tokom „crnog petka „poskupeo, pa pojeftinio i zapravo je prodavan po ceni koja je skuplja od redovne“, rekao je Gavrilović u izjavi Tanjugu.

Dodao je da se dešava da trgovci koriste taj momenat kako bi obmanuli građane i dodatno zaradili.

“ Ima, naravno i pozitivnih primera, ali se tu radi o nekim proizvodima koji ne idu ili boji i veličini koja se ne prodaje i onda se tu daje osetnije snizenje. Gde sam pratio video sam da se ni tokom „crnog petka“ takvi proizvodi nisu prodavali“, navodi Gavrilović.

Ističe da „crni petak“ u Srbiji ne liči na onaj u zapadnim zemljama, gde su sniženja realna.

„Ovde se potrošači zalete zato što je „crni petak“, uleću u prodavnice , kupuju, gledaju samo šta je prethodna cena, koliko je sniženje, a zapravo samo oni koji prate cenu nekog proizvoda mesec dana pre „crnog petka“ znaju koliko je zapravo to sniženje realno“. ističe Gavrilović.

Naglašava da se često događa da sniženja nisu realna.

„Potrošači nam dostave dokaz i često se vidi da se tu radi o obmani potrošača“, istakao je Gavrilović.

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.